2014-07-29 11:07:01: | Dodano plik Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.doc | ||||||||||
2014-07-29 11:05:58: | Dodano plik Załącznik nr 1 do projektu umowy - trasy i przystanki.pdf | ||||||||||
Więcej >>>
|
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na usługę pod nazwą:
"ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU I ODWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY KRZYWCZA W OKRESIE OD DNIA 1 WRZEŚNIA 2014 ROKU DO DNIA 26 CZERWCA 2015 ROKU W DNI NAUKI SZKOLNEJ W OPARCIU O BILETY MIESIĘCZNE"
numer ogłoszenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 155329 - 2014;
data zamieszczenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 16.07.2014 r.
SZCZEGÓŁY POD PRZYCISKIEM "Więcej ..."
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU I ODWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY KRZYWCZA W OKRESIE OD DNIA 1 WRZEŚNIA 2014 ROKU DO DNIA 26 CZERWCA 2015 ROKU W DNI NAUKI SZKOLNEJ W OPARCIU O BILETY MIESIĘCZNE
numer ogłoszenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 155329 - 2014;
data zamieszczenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywcza , Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza, woj. podkarpackie, tel. 16 671 14 86; 16 671 14 84, faks 16 733 22 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU I ODWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY KRZYWCZA W OKRESIE OD DNIA 1 WRZEŚNIA 2014 ROKU DO DNIA 26 CZERWCA 2015 ROKU W DNI NAUKI SZKOLNEJ W OPARCIU O BILETY MIESIĘCZNE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie dzieci z miejsca ich zamieszkania (z ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) do szkół na terenie Gminy Krzywcza, oraz odwozie ze szkół do miejsca zamieszkania dzieci i młodzieży (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) na podstawie biletów miesięcznych. Dowóz i odwóz odbywał się będzie w okresie od 1 września 2014r. do 26 czerwca 2015r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego oraz dni ustalonych przez Zamawiającego, w godzinach umożliwiających przybycie dzieci i młodzieży do szkoły nie później niż 10 minut przed ustaloną godziną rozpoczęcia zajęć szkolnych i opuszczenie szkoły o ustalonej przez Zamawiającego godzinie. Czas przejazdu do szkoły, jak i powrotu do miejsca zamieszkania dowożonych uczniów nie może przekroczyć 30 minut. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi w oparciu rozkład jazdy, dla określonej trasy, sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w zakresie przewozu osób autobusem na terenie objętym przedmiotem zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu (referencje) potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów jakie posiada Wykonawca w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - posiadanie minimum 3 autobusów o liczbie miejsc siedzących w każdym autobusie min. 39. Do wykazu należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych wykazanych autobusów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - dysponowanie min. trzema kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi stosowne kwalifikacje zawodowe (prawo jazdy kategorii D, świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie) i doświadczenie (min. 5 lat pracy na stanowisku kierowcy); 2) oświadczenie potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w okresie realizacji zamówienia. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę (jeżeli dotyczy),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w sytuacji spowodowanej zmianami stawki podatku VAT. Zmiana ta nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy uzasadniający zmianę ceny, poparty szczegółową kalkulacją po jego akceptacji przez drugą stronę umowy, w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ugkrzywcza.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzywcza, Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Krzywcza, Biuro Obsługi Mieszkańca (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy
(-) Witold Szpytman
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia | 526.13 Kb | |||
2. | Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia | 509.03 Kb | |||
3. | Pismo w sprawie przedłużenia terminu składania ofert | 256.86 Kb | |||
4. | TREŚĆ ZAPYTAŃ WRAZ Z WYJAŚNIENIAMI ORAZ ZMIANA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA | 403.89 Kb | |||
5. | Załącznik nr 1 do projektu umowy - trasy i przystanki | 1.12 MB | |||
6. | Załącznik nr 1 Formularz ofertowy | 69.00 Kb |