Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na "Małe dzieci – wielka sprawa - Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym"
numer ogłoszenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 51865 - 2015;
data zamieszczenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 14.04.2015 r.
SZCZEGÓŁY PUBLIKUJEMY POD LINKIEM "Więcej ..."
ZNAJDUJĄCYM SIĘ PONIŻEJ
Małe dzieci - wielka sprawa - Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym
numer ogłoszenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 51865 - 2015;
data zamieszczenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 14.04.2015 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywcza , Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza, woj. podkarpackie, tel. 16 671 14 86; 16 671 14 84, faks 16 733 22 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Małe dzieci - wielka sprawa - Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Małe dzieci - wielka sprawa - Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 36.16.21.00-6, 37.53.52.00-9, 37.52.00.00-9, 39.15.10.00-5, 44.41.00.00-7, 30.19.00.00-7, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 48.00.00.00-6, 33.14.16.23-3, 34.92.84.72-7, 45.42.11.45-2, 45.22.27.23-9, 45.23.32.50-6, 45.33.22.00-5, 45.33.24.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ; 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty; 3) Zaakceptowany projekt umowy; 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocników, osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 5) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez Wykonawcę części zamówienia od I do II, - wg załączonego wzoru załącznik nr 7 część I do SIWZ, - wg załączonego wzoru załącznik nr 8 część II do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ugkrzywcza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzywcza, 37-755 Krzywcza 36..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Krzywcza, Biuro Obsługi Mieszkańca (parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
Wójt Gminy
(-) Wacław PAWŁOWSKI
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia | 1.29 MB | |||
2. | Projekt placu zabaw | 8.54 MB | |||
3. | Specyfikacja techniczna | 2.96 MB | |||
4. | Załącznik nr 01 do SIWZ | 103.00 Kb | |||
5. | Załącznik nr 02 do SIWZ | 83.00 Kb | |||
6. | Załącznik nr 03 do SIWZ | 83.00 Kb | |||
7. | Załącznik nr 04 do SIWZ | 83.00 Kb | |||
8. | Załącznik nr 05 do SIWZ | 89.50 Kb | |||
9. | Załącznik nr 06 do SIWZ | 125.00 Kb | |||
10. | Załącznik nr 07 do SIWZ | 139.00 Kb | |||
11. | Załącznik nr 08 do SIWZ | 833.50 Kb | |||
12. | Załącznik nr 09 do SIWZ | 107.00 Kb | |||
13. | Załącznik nr 10 do SIWZ | 38.40 Kb | |||
14. | Załącznik nr 11 do SIWZ | 38.18 Kb | |||
15. | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia | 224.87 Kb | |||
16. | Wyjaśnienia Nr 1 do SIWZ | 834.39 Kb |