ZMIANY:
2015-11-10 17:26:34: | Dodano plik Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 10.11.2015 r.pdf | ||||||||||||||
2015-11-10 16:42:40: | Dodano plik Załączniki do SIWZ - odpady - 20151116 - od nr 1 do nr 14-poprawione wer_1.doc | ||||||||||||||
Więcej >>>
|
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na "ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KRZYWCZA"
numer ogłoszenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 293708 - 2015;
data zamieszczenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 02.11.2015 r.
SZCZEGÓŁY PUBLIKUJEMY POD LINKIEM "Więcej ..."
ZNAJDUJĄCYM SIĘ PONIŻEJ
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KRZYWCZA
numer ogłoszenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 293708 - 2015;
data zamieszczenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 02.11.2015 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywcza , Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza, woj. podkarpackie, tel. 16 671 14 86; 16 671 14 84, faks 16 733 22 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krzywcza.pl; http://bip.ugkrzywcza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KRZYWCZA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym: a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych); b) odbieranie odpadów segregowanych (tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metale, papier i tektura, szkło); c) odbieranie odpadów ulegających biodegradacji; d) odbieranie odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, 2) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, w tym: a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych); b) odbieranie odpadów segregowanych (papieru i tektury, tworzyw sztucznych, szkła, metali i opakowań wielomateriałowych); c) odbieranie odpadów ulegających biodegradacji; d) odbieranie odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, 3) odbieranie odpadów z gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, pochodzących z gospodarstw domowych, w tym: a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych); b) odbieranie odpadów segregowanych (papieru i tektury, tworzyw sztucznych, szkła, metali i opakowań wielomateriałowych); c) odbieranie odpadów ulegających biodegradacji; d) odbieranie odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; e) odbieranie odpadów niebezpiecznych - zużytych baterii i akumulatorów, przeterminowanych leków; f) odbieranie opakowań po nawozach sztucznych, opakowań po farbach i lakierach oraz zużytych opon. 4) dostarczanie Zamawiającemu w ciągu 24 m-cy szacunkowo około 65000 szt. worków o pojemności 120 l do zbierania odpadów w tym kolor: a) CZARNY z przeznaczeniem na odpady niesegregowane (zmieszane) - 27000 szt, b) ŻÓŁTY z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz metal około 20000 szt. c) NIEBIESKI z przeznaczeniem na papier i makulaturę około 3000 szt. d) ZIELONY z przeznaczeniem na opakowania szklane białe i kolorowe około 14000 szt. e) BRĄZOWY z przeznaczeniem na odpady zielone, ulegające biodegradacji około 1000 szt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.40.00-3, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej Gminy Krzywcza dot. prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie cyklicznie przez okres co najmniej jednego roku zadania polegającego na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o zbliżonym zakresie, jaki Zamawiający określił w Rozdz. 1 SIWZ o wartości minimum 200 000 zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
wykaz posiadania co najmniej: - trzech pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki), w tym jeden pojazd do odbioru odpadów z terenu posesji z zabudowy kolonijnej (budynki wolno stojące położone poza zwartą zabudową wsi, do których prowadzą drogi gruntowe pozwalające dojechać pojazdem odbierającym odpady o tonażu nie przekraczającym 7,5 DMC.); - dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w tym jeden pojazd do odbioru odpadów z terenu posesji z zabudowy kolonijnej (budynki wolno stojące położone poza zwartą zabudową wsi, do których prowadzą drogi gruntowe pozwalające dojechać pojazdem odbierającym odpady o tonażu nie przekraczającym 3,5 DMC.); - jednego pojazdu do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300000 PLN. (słownie: trzysta tysięcy PLN).
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ugkrzywcza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzywcza, Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzywcza - Biuro Obsługi Mieszkańca, Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
Wójt Gminy
(-) Wacław Pawłowski
2015-11-10 10:00:00
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia | 443.05 Kb | |||
2. | Załączniki nr 1-14 do SIWZ | 424.24 Kb | |||
3. | WERSJA W WORD - Załączniki nr 1-14 do SIWZ | 117.50 Kb | |||
4. | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia | 287.54 Kb | |||
5. | Odpowiedzi nr 1 na zapytania do przetargu | 299.17 Kb | |||
6. | Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wersja poprawiona z dnia 10.11.2015 r. | 445.38 Kb | |||
7. | Załączniki nr 1-14 do SIWZ wersja poprawiona z dnia 10.11.2015 r. | 118.00 Kb | |||
8. | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 10.11.2015 r. | 237.62 Kb |