2015-11-10 17:26:34: | Dodano plik Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 10.11.2015 r.pdf | ||||||||||||||
2015-11-10 16:42:40: | Dodano plik Załączniki do SIWZ - odpady - 20151116 - od nr 1 do nr 14-poprawione wer_1.doc | ||||||||||||||
Więcej >>>
|
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na "ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KRZYWCZA"
numer ogłoszenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 293708 - 2015;
data zamieszczenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 02.11.2015 r.
SZCZEGÓŁY PUBLIKUJEMY POD LINKIEM "Więcej ..."
ZNAJDUJĄCYM SIĘ PONIŻEJ
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KRZYWCZA
numer ogłoszenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 293708 - 2015;
data zamieszczenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 02.11.2015 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywcza , Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza, woj. podkarpackie, tel. 16 671 14 86; 16 671 14 84, faks 16 733 22 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY KRZYWCZA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym: a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych); b) odbieranie odpadów segregowanych (tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metale, papier i tektura, szkło); c) odbieranie odpadów ulegających biodegradacji; d) odbieranie odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, 2) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, w tym: a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych); b) odbieranie odpadów segregowanych (papieru i tektury, tworzyw sztucznych, szkła, metali i opakowań wielomateriałowych); c) odbieranie odpadów ulegających biodegradacji; d) odbieranie odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, 3) odbieranie odpadów z gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, pochodzących z gospodarstw domowych, w tym: a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych); b) odbieranie odpadów segregowanych (papieru i tektury, tworzyw sztucznych, szkła, metali i opakowań wielomateriałowych); c) odbieranie odpadów ulegających biodegradacji; d) odbieranie odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; e) odbieranie odpadów niebezpiecznych - zużytych baterii i akumulatorów, przeterminowanych leków; f) odbieranie opakowań po nawozach sztucznych, opakowań po farbach i lakierach oraz zużytych opon. 4) dostarczanie Zamawiającemu w ciągu 24 m-cy szacunkowo około 65000 szt. worków o pojemności 120 l do zbierania odpadów w tym kolor: a) CZARNY z przeznaczeniem na odpady niesegregowane (zmieszane) - 27000 szt, b) ŻÓŁTY z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz metal około 20000 szt. c) NIEBIESKI z przeznaczeniem na papier i makulaturę około 3000 szt. d) ZIELONY z przeznaczeniem na opakowania szklane białe i kolorowe około 14000 szt. e) BRĄZOWY z przeznaczeniem na odpady zielone, ulegające biodegradacji około 1000 szt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.40.00-3, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej Gminy Krzywcza dot. prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie cyklicznie przez okres co najmniej jednego roku zadania polegającego na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o zbliżonym zakresie, jaki Zamawiający określił w Rozdz. 1 SIWZ o wartości minimum 200 000 zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz posiadania co najmniej: - trzech pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki), w tym jeden pojazd do odbioru odpadów z terenu posesji z zabudowy kolonijnej (budynki wolno stojące położone poza zwartą zabudową wsi, do których prowadzą drogi gruntowe pozwalające dojechać pojazdem odbierającym odpady o tonażu nie przekraczającym 7,5 DMC.); - dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w tym jeden pojazd do odbioru odpadów z terenu posesji z zabudowy kolonijnej (budynki wolno stojące położone poza zwartą zabudową wsi, do których prowadzą drogi gruntowe pozwalające dojechać pojazdem odbierającym odpady o tonażu nie przekraczającym 3,5 DMC.); - jednego pojazdu do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300000 PLN. (słownie: trzysta tysięcy PLN).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ugkrzywcza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzywcza, Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krzywcza - Biuro Obsługi Mieszkańca, Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
Wójt Gminy
(-) Wacław Pawłowski
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia | 443.05 Kb | |||
2. | Załączniki nr 1-14 do SIWZ | 424.24 Kb | |||
3. | WERSJA W WORD - Załączniki nr 1-14 do SIWZ | 117.50 Kb | |||
4. | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia | 287.54 Kb | |||
5. | Odpowiedzi nr 1 na zapytania do przetargu | 299.17 Kb | |||
6. | Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wersja poprawiona z dnia 10.11.2015 r. | 445.38 Kb | |||
7. | Załączniki nr 1-14 do SIWZ wersja poprawiona z dnia 10.11.2015 r. | 118.00 Kb | |||
8. | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 10.11.2015 r. | 237.62 Kb |