Włącz kontrast
Urząd Gminy Krzywcza
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Jesteś tutaj:
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na "Termomodernizację Budynku Gminnego w Krzywczy"

ZMIANY:
2021-05-07 13:07:49: Przeniesiono do Archiwum
2021-05-07 13:07:49: Przeniesiono do archiwum
Więcej >>>
2018-10-04 16:16:08: Dodano plik ZAW-20181004-zawiadomiene o wyborze oferty.pdf
2018-09-27 12:09:07: Dodano plik INFO-20180927-WG-informacja z otwarcia ofert.pdf
2018-09-12 15:29:37: Dodano plik PB-INST.CO-20180927-06 -rys 6.pdf
2018-09-12 15:29:19: Dodano plik PB-INST.CO-20180927-05 -rys 5.pdf
2018-09-12 15:29:05: Dodano plik PB-INST.CO-20180927-04 -rys 4.pdf
2018-09-12 15:28:50: Dodano plik PB-INST.CO-20180927-03 -rys 3.pdf
2018-09-12 15:28:38: Dodano plik PB-INST.CO-20180927-02 -rys 2.pdf
2018-09-12 15:28:22: Dodano plik PB-INST.CO-20180927-01 -rys 1.pdf
2018-09-12 15:28:08: Dodano plik PB-INST.CO-20180927-00 - P.B.W. instalacja c.o. .pdf
2018-09-12 15:26:52: Dodano plik PB-20180912-17 - Krzywcza-stol.okiennapdf.pdf
2018-09-12 15:26:37: Dodano plik PB-20180912-16 - Krzywcza-stol.l.pdf
2018-09-12 15:26:05: Dodano plik PB-20180912-15 - Krzywcza-przekrój 2-2.pdf
2018-09-12 15:25:50: Dodano plik PB-20180912-14 - Krzywczaprzekrój 1-1 l.pdf
2018-09-12 15:25:33: Dodano plik PB-20180912-13 - Krzywcza-pietro.pdf
2018-09-12 15:25:19: Dodano plik PB-20180912-12 - Krzywcza-parter pdf.pdf
2018-09-12 15:25:05: Dodano plik PB-20180912-11 - Krzywcza-piwnicepdf.pdf
2018-09-12 15:24:48: Dodano plik PB-20180912-10 - Krzywcza-elew. 2l.pdf
2018-09-12 15:24:30: Dodano plik PB-20180912-09 - Krzywcza-elew. 1l.pdf
2018-09-12 15:24:16: Dodano plik PB-20180912-08 - Krzywcza-kolorystyka 2.pdf
2018-09-12 15:24:02: Dodano plik PB-20180912-07 - Krzywcza-kolorystyka 1.pdf
2018-09-12 15:23:47: Dodano plik PB-20180912-06 - oświadczenie.pdf
2018-09-12 15:23:31: Dodano plik PB-20180912-05 - BIOZ kolorystyka budynek.pdf
2018-09-12 15:23:18: Dodano plik PB-20180912-04 - plan sytuacyjny -Model.pdf
2018-09-12 15:23:04: Dodano plik PB-20180912-03 - opis budynek Krzywcza, gminny.pdf
2018-09-12 15:22:50: Dodano plik PB-20180912-02 - opis budowlany kolorystyka elewacji.pdf
2018-09-12 15:22:33: Dodano plik PB-20180912-01 - strona tytulowa kolorystryka .pdf
2018-09-12 15:21:03: Dodano plik ST02-20180927 - ST instalacji c.o.pdf
2018-09-12 15:20:35: Dodano plik ST01-20180927 - ST roboty budowlane.pdf
2018-09-12 15:19:54: Dodano plik PR03-20180927 - Przedmiar robót - roboty dodatkowe.pdf
2018-09-12 15:19:35: Dodano plik PR02-20180927 - Przedmiar robót.pdf
2018-09-12 15:19:20: Dodano plik PR01-20180927 - Przedmiar robót budowlanka.pdf
2018-09-12 15:18:25: Dodano plik ZP-20180927-07 - projekt umowy.pdf
2018-09-12 15:18:03: Dodano plik ZP-20180927-06 - zobowiązanie podmiotu.doc
2018-09-12 15:17:44: Dodano plik ZP-20180927-05 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.doc
2018-09-12 15:17:22: Dodano plik ZP-20180927-04 - wykaz osób ( dot. kierownika budowy).doc
2018-09-12 15:17:06: Dodano plik ZP-20180927-03 - oswiadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postepowanie-jednoetapowe.doc
2018-09-12 15:16:47: Dodano plik ZP-20180927-02 - oswiadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia.doc
2018-09-12 15:16:26: Dodano plik ZP-20180927-01 - oferta.doc
2018-09-12 15:15:25: Dodano plik ZP-20180927-00 - SIWZ.pdf
2018-09-12 14:57:35: utworzono dokument

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na "Termomodernizację Budynku Gminnego w Krzywczy"

numer ogłoszenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 616276-N-2018
data zamieszczenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 12.09.2018 r.

 

SZCZEGÓŁY PUBLIKUJEMY POD LINKIEM "Więcej ...
ZNAJDUJĄCYM SIĘ PONIŻEJ


 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywcza, krajowy numer identyfikacyjny 650900393, ul. Krzywcza  36 , 37-755  Krzywcza, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48166711486, e-mail sekretariat@krzywcza.pl, faks +48167332202.
Adres strony internetowej (URL): http://www.krzywcza.pl; http://www.bip.ugkrzywcza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.bip.ugkrzywcza.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2017 poz. 1481 ze zmianami), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urząd Gminy Krzywcza, 37-755 Krzywcza 36, parter Biuro Obsługi Mieszkańca


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacji Budynku Gminnego w Krzywczy
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Termomodernizacja Budynku Gminnego w Krzywczy obejmować będzie szczególności:
1. Roboty budowlane:
- docieplenie elewacji 318,26 m2,
- docieplenie i izolacja balkonów 10,51 m2,
- docieplenie stropu pod poddaszem nieużytkowym 105,08 m2,
- docieplenie stropu nad piwnicą 93,70 m2,
- wymiana stolarki okiennej 46,47 m2,
- wymiana stolarki drzwiowej 3,00 m2.
2. Roboty budowlane wewnętrzne
- demontaż istniejącej instalacji c.o.,
- wykonanie instalacji c.o. + c.w.u.,
- wymiana źródła ciepła 20,00kW.


II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV
45300000-0
45330000-9
45332000-3
45332200-5
45331110-0
45321000-3
45421000-4



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-14

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wskazanie osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia min. 1 osobą - kierownikiem robót branży budowlanej (posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności budowlanej) lub równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika budowy w zakresie niniejszego zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: dot. Kierownika budowy

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wskazanie osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Pełnomocnictwo,
2. Dowód wniesienia wadium,
3. Zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów,
4. Kosztorys
 
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5 800,00 PLN (słownie: pięć tysięcy osiemset złotych zero groszy)
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą.
4. W wypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawidłowy, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
5.1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w Rozdziale I SIWZ, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy;
5.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
5.3. w gwarancjach bankowych;
5.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych;
5.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
6. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5.2. – 5.5 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Gwarancje określone w pkt. 5, ppkt. 5.3 i 5.4. muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy:
6.1. bezwarunkowe zobowiązanie banku lub firmy ubezpieczającej do zapłaty sumy wadium na wezwanie Zamawiającego,
6.2. informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji,
6.3. wskazanie sumy gwarancyjnej,
6.4. wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji,
6.5. wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji,
6.6. określenie terminu ważności gwarancji.
7. Poręczenia określone w pkt. 5, ppkt. 5.2. oraz 5.5., muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy:
7.1. wskazanie podmiotu, za który bank lub podmioty o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110) dokonuje poręczenia,
7.2. precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia,
7.3. kwoty, do wysokości której bank – poręczyciel lub podmioty o których mowa art. 6b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 r. poz. 110) będą zobowiązane,
7.4. wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem), Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Wadium wniesione w formie pieniądza jest skuteczne, gdy przed terminem składania ofert środki pieniężne zostały zaksięgowane na rachunku bankowym zamawiającego. Wszelkie ryzyko związane ze skutecznością dostarczenia zamawiającemu wadium i konsekwencje jego ewentualnego braku przed terminem składania ofert ponosi wykonawca.
8. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie kopii dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem” do oferty, oryginał należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wykorzystanie go w przypadku konieczności potrącenia wadium.
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, określa art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji rękojmi 40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

 


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

 


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

 


Informacje dodatkowe:

 

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a) w przypadku opóźnienia zamawiającego w przekazaniu placu budowy,
b) Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. W przypadku takiej zmiany, nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty (przedstawić niezbędne uprawnienia do kierowania/nadzorowania robotami). Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika budowy zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego.
c) w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
d) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia,
e) zawieszenia robót przez Zamawiającego,
f) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, o ile zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy,
g) opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych,
h) przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca,
i) działania sił natury, zdarzeń losowych, niekorzystne warunki atmosferyczne (np. niskich temperatur poniżej norm dla wykonywania tych robót).
j) zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany, k) w przypadku wykonywania zamówień dodatkowych, których realizacja ma wpływ na termin wykonania zamówienia podstawowego - o czas ich realizacji,
2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy – o wartość niewykonanych robót,
3. Inne zmiany:
a) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego:
b) powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy,
c) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji robót. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
d) w zakresie ostatecznego terminu wykonania robót.
e) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa,
f) w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 144 i 145 ustawy Pzp.
4. Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub zamawiającego,
b) uzasadnienie zmian.
c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-27, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadku nieotrzymania środków pochodzących ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarko Wodnej w Rzeszowie, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
 
Wójt Gminy 

(-) Wacław Pawłowski
Data składania ofert:
2018-09-27 09:00:00
Data wpłaty wadium:
2018-09-27 09:00:00
powrót
Treść jest nieaktywna (archiwum)
Podmiot publikującyUrząd Gminy Krzywcza
WytworzyłCzech Bogusław 2018-09-12 08:00:00
PublikującyMieczysław Klimko 2018-09-12 14:57:35
Modyfikował(a) Mieczysław Klimko 2021-05-07 13:07:49
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 431.20 KbPlik pdf
2. Zał nr 1 do SIWZ 71.00 KbPlik doc
3. Zał nr 2 do SIWZ 45.00 KbPlik doc
4. Zał nr 3 do SIWZ 40.50 KbPlik doc
5. Zał nr 4 do SIWZ 46.00 KbPlik doc
6. Zał nr 5 do SIWZ 38.00 KbPlik doc
7. Zał nr 6 do SIWZ 40.00 KbPlik doc
8. Zał nr 7 do SIWZ 187.89 KbPlik pdf
9. Przedmiar robót - 01 2.28 MBPlik pdf
10. Przedmiar robót - 02 153.02 KbPlik pdf
11. Przedmiar robót - 03 590.70 KbPlik pdf
12. Specyfikacja techniczna - 01 354.23 KbPlik pdf
13. Specyfikacja techniczna - 02 199.22 KbPlik pdf
14. Projekt budowlany - termomodernizacja - 01 153.54 KbPlik pdf
15. Projekt budowlany - termomodernizacja - 02 159.26 KbPlik pdf
16. Projekt budowlany - termomodernizacja - 03 101.98 KbPlik pdf
17. Projekt budowlany - termomodernizacja - 04 356.14 KbPlik pdf
18. Projekt budowlany - termomodernizacja - 05 116.85 KbPlik pdf
19. Projekt budowlany - termomodernizacja - 06 76.21 KbPlik pdf
20. Projekt budowlany - termomodernizacja - 07 341.17 KbPlik pdf
21. Projekt budowlany - termomodernizacja - 08 373.42 KbPlik pdf
22. Projekt budowlany - termomodernizacja - 09 247.07 KbPlik pdf
23. Projekt budowlany - termomodernizacja - 10 286.66 KbPlik pdf
24. Projekt budowlany - termomodernizacja - 11 731.82 KbPlik pdf
25. Projekt budowlany - termomodernizacja - 12 905.82 KbPlik pdf
26. Projekt budowlany - termomodernizacja - 13 900.30 KbPlik pdf
27. Projekt budowlany - termomodernizacja - 14 972.44 KbPlik pdf
28. Projekt budowlany - termomodernizacja - 15 977.45 KbPlik pdf
29. Projekt budowlany - termomodernizacja - 16 551.36 KbPlik pdf
30. Projekt budowlany - termomodernizacja - 17 533.92 KbPlik pdf
31. Projekt budowlany - instalacja c.o. - 00 151.31 KbPlik pdf
32. Projekt budowlany - instalacja c.o. - 01 255.67 KbPlik pdf
33. Projekt budowlany - instalacja c.o. - 02 478.49 KbPlik pdf
34. Projekt budowlany - instalacja c.o. - 03 427.56 KbPlik pdf
35. Projekt budowlany - instalacja c.o. - 04 202.06 KbPlik pdf
36. Projekt budowlany - instalacja c.o. - 05 185.92 KbPlik pdf
37. Projekt budowlany - instalacja c.o. - 06 272.82 KbPlik pdf
38. Informacja z otwarcia ofert 270.17 KbPlik pdf
39. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej ofery 388.00 KbPlik pdf

Urząd Gminy KrzywczaKrzywcza 36, 37-755 Krzywcza tel. 16 671 14 86 email: sekretariat@krzywcza.pl
Wygenerowano: 29 marca 2024r. 14:02:22
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.