Miejsce załatwienia sprawy |
Referat Księgowo Finansowy, pokój nr 4,
tel. 16 67114 86, 16 6711395 wewn. 36 |
Osoba załatwiająca sprawę |
Małgorzata Brożyniak |
Wymagane dokumenty |
Stosowny wniosek o odroczenie podatku lub rozłożenie na raty podatku albo odroczenie zaległości podatkowych lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych wraz z dokumentami potwierdzającymi sytuację finansowo materialną osoby składającej wniosek. |
Dokumenty do wglądu: |
Dokumenty potwierdzające okoliczności podane w uzasadnieniu podania. |
Opłaty |
Nie pobiera się opłat. |
Termin załatwienia sprawy |
Do 30 dni jeśli sprawa może być rozpatrzona w oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z wnioskiem, a w przypadku spraw wymagających postępowania wyjaśniającego - 2 miesiące. |
Tryb odwoławczy |
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Przemyślu za pośrednictwem Wójta Gminy Krzywcza, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. |
Inne informacje |
Wniosek o odroczenie podatku lub rozłożenie podatku na raty należy złożyć przed upływem terminu płatności podatku. O odroczeniu/rozłożeniu na raty bądź zaległości podatkowej, a także odmowie odroczenia/rozłożenia na raty rozstrzyga Wójt Gminy Krzywcza w drodze decyzji. Przed podjęciem decyzji Wójt Gminy ma prawo zażądać okazania przez wnioskodawcę dokumentów potwierdzających sytuację finansowo materialną, jak również wezwać na przesłuchanie. |
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2651, z późn. zm.) |
Data aktualizacji |
12 stycznia 2023 r. |