Polityka Jakości
Nadrzędnym celem Urzędu Gminy Krzywcza jest zapewnienie profesjonalnej i przyjaznej zgodnej z prawem obsługi interesantów Urzędu Gminy.
W codziennej pracy Urząd Gminy realizuje następujące cele:
- umacnianie roli Urzędu Gminy Krzywczy jako instytucji pełniącej służbę publiczną,
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz Urzędu Gminy i w kontaktach z otoczeniem,
- podnoszenie świadomości o służebnej roli Urzędu Gminy oraz uzupełnianie i doskonalenie kwalifikacji i umiejętności pracowników,
- gromadzenie i wykorzystanie wiedzy o potrzebach i oczekiwaniach interesantów koniecznej do doskonalenia świadczonych usług,
W rezultacie pragniemy, aby praca personelu Urzędu Gminy Krzywcza była kojarzona z najwyższą jakością oraz przyjaznym stosunkiem do interesantów indywidualnych i zbiorowych tak, aby wzajemne kontakty dawały im pełną satysfakcję.
W celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością powołałem Pełnomocnika ds. Jakości, który jest moim przedstawicielem upoważnionym do wszelkich działań w tym zakresie.
Ustalone cele Polityki Jakości Urząd Gminy będzie wykonywać poprzez wdrażanie Systemu Zarządzania Jakością określonego normą ISO 9001.
System przyczyni się do osiągnięcia wyższego poziomu świadczonych usług
i systematycznego ich doskonalenia.
Jako odpowiedzialny za Politykę Jakości zapewniam, że stanowi ona podstawę do spełnienia wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością oraz daje podstawę do ustanawiania i przeglądu szczegółowych celów jakości.
Zapewniam także dostępność niezbędnych zasobów oraz deklaruję, że Polityka jest przeglądana pod względem jej ciągłej przydatności oraz, że jest znana, rozumiana i stosowana przez cały personel Urzędu Gminy.
Wójt Gminy
(-) Witold SZPYTMAN
Krzywcza, dnia 10 lipca 2009 r.
Polityka Jakości
Nadrzędnym celem Urzędu Gminy Krzywcza jest zapewnienie profesjonalnej i przyjaznej zgodnej z prawem obsługi interesantów Urzędu Gminy.
W codziennej pracy Urząd Gminy realizuje następujące cele:
- umacnianie roli Urzędu Gminy Krzywczy jako instytucji pełniącej służbę publiczną,
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz Urzędu Gminy i w kontaktach z otoczeniem,
- podnoszenie świadomości o służebnej roli Urzędu Gminy oraz uzupełnianie i doskonalenie kwalifikacji i umiejętności pracowników,
- gromadzenie i wykorzystanie wiedzy o potrzebach i oczekiwaniach interesantów koniecznej do doskonalenia świadczonych usług,
W rezultacie pragniemy, aby praca personelu Urzędu Gminy Krzywcza była kojarzona z najwyższą jakością oraz przyjaznym stosunkiem do interesantów indywidualnych i zbiorowych tak, aby wzajemne kontakty dawały im pełną satysfakcję.
W celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością powołałem Pełnomocnika ds. Jakości, który jest moim przedstawicielem upoważnionym do wszelkich działań w tym zakresie.
Ustalone cele Polityki Jakości Urząd Gminy będzie wykonywać poprzez wdrażanie Systemu Zarządzania Jakością określonego normą ISO 9001.
System przyczyni się do osiągnięcia wyższego poziomu świadczonych usług
i systematycznego ich doskonalenia.
Jako odpowiedzialny za Politykę Jakości zapewniam, że stanowi ona podstawę do spełnienia wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością oraz daje podstawę do ustanawiania i przeglądu szczegółowych celów jakości.
Zapewniam także dostępność niezbędnych zasobów oraz deklaruję, że Polityka jest przeglądana pod względem jej ciągłej przydatności oraz, że jest znana, rozumiana i stosowana przez cały personel Urzędu Gminy.
Wójt Gminy
(-) Witold SZPYTMAN
Krzywcza, dnia 10 lipca 2009 r.