Włącz kontrast
Urząd Gminy Krzywcza
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Jesteś tutaj:
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na Ubezpieczenie majątku i innych interesów gminy Krzywcza wraz z jednostkami organizacyjnymi

ZMIANY:
2015-06-25 10:23:51: Dodano plik wyjaśnienia treści SIWZ 25.06.2015-1.doc
2015-06-24 09:11:41: Dodano plik kor_SIWZ GKrz 2015-22.06.2015-02.doc
Więcej >>>
2015-06-24 09:10:23: W związku ze złożonym zapytaniem wyjaśniamy, że prawidłowa wartość budynku Świetlicy Wiejskiej w Woli Krzywieckiej 70A wynosi 66 678,00 zł. Łączna wartość budynków wynosi 28 160 893,26 zł. W załącznikach umieszczono skorygowany załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy.
2015-06-22 15:12:59: Dodano plik SIWZ GKrz 2015-22.06.2015-10.pdf
2015-06-22 15:12:21: Dodano plik SIWZ GKrz 2015-22.06.2015-09.pdf
2015-06-22 15:11:37: Dodano plik SIWZ GKrz 2015-22.06.2015-08.pdf
2015-06-22 15:10:26: Dodano plik SIWZ GKrz 2015-22.06.2015-07.pdf
2015-06-22 15:08:22: Dodano plik SIWZ GKrz 2015-22.06.2015-06.pdf
2015-06-22 15:06:14: Dodano plik SIWZ GKrz 2015-22.06.2015-05.pdf
2015-06-22 15:03:59: Dodano plik SIWZ GKrz 2015-22.06.2015-04.doc
2015-06-22 15:02:49: Dodano plik SIWZ GKrz 2015-22.06.2015-03A.doc
2015-06-22 15:02:02: Dodano plik SIWZ GKrz 2015-22.06.2015-03.doc
2015-06-22 15:01:19: Dodano plik SIWZ GKrz 2015-22.06.2015-02.doc
2015-06-22 15:00:39: Dodano plik SIWZ GKrz 2015-22.06.2015-01C.pdf
2015-06-22 14:59:56: Dodano plik SIWZ GKrz 2015-22.06.2015-01B.pdf
2015-06-22 14:58:58: Dodano plik SIWZ GKrz 2015-22.06.2015-01A.pdf
2015-06-22 14:58:16: Dodano plik SIWZ GKrz 2015-22.06.2015-01.pdf
2015-06-22 14:57:20: Dodano plik SIWZ GKrz 2015-22.06.2015-00.pdf
2015-06-22 12:21:59: utworzono dokument

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY KRZYWCZA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI" 

numer ogłoszenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 91123 - 2015
data zamieszczenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 22.06.2015 r.

 

SZCZEGÓŁY PUBLIKUJEMY POD LINKIEM "Więcej ..." 
ZNAJDUJĄCYM SIĘ PONIŻEJ


UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY KRZYWCZA
WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI

Numer ogłoszenia na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych: 91123 - 2015;
Data zamieszczenia na Portalu Zamówień Publicznych: 22.06.2015


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywcza , Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza, woj. podkarpackie,
tel. 16 671 14 86; 16 671 14 84, faks 16 733 22 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krzywcza.pl; http://bip.ugkrzywcza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY KRZYWCZA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Krzywcza wraz z jednostkami organizacyjnymi. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy następujące części:

3.1.1. część I: ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i osób Gminy Krzywcza wraz z jednostkami organizacyjnymi. Zakres zamówienia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
3) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia,
4) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
5) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
6) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów.

3.1.2. część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Krzywcza. Zakres zamówienia obejmuje:
1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO,
3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
4) ubezpieczenie Assistance,
5) ubezpieczenie Zielona Karta.

3.1.3. część III: ubezpieczenie członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Krzywcza. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.

3.2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych; Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia.

3.3. Wykonawca, wykonując usługę, będzie udzielał ochrony ubezpieczeniowej i obejmował ochroną ubezpieczeniową ryzyka wskazane w załącznikach nr 1a, 1b i 1c, tj. w opisie szczegółowym przedmiotu zamówienia.

3.4. W trakcie trwania okresu wykonywania zamówienia Wykonawca wystawia polisy na 12-miesięczne okresy ochrony ubezpieczeniowej, a w przypadku ryzyk określonych w pkt 3.1.2 i opisanych w załączniku nr 1b do SIWZ obejmuje je ochroną ubezpieczeniową, tj. wystawia polisy na 12-miesięczne okresy ubezpieczenia, gdzie data początkowa okresu ubezpieczenia będzie mieścić się w okresie wykonywania zamówienia.

3.5. Wykonawca udziela ochrony ubezpieczeniowej i obejmuje ochroną ubezpieczeniową na warunkach wyznaczonych treścią SIWZ i zgodnych ze złożoną ofertą.

3.6. Ogólne i szczególne warunki ubezpieczenia, którymi posługuje się Wykonawca i które wskazuje w dokumencie potwierdzającym ochronę ubezpieczeniową w zakresie ryzyk określonych w SIWZ, mają zastosowanie tylko w kwestiach nieuregulowanych w SIWZ i w ofercie.

3.7. Przez cały okres wykonywania zamówienia Wykonawca gwarantuje niezmienność ogólnych warunków ubezpieczenia, na podstawie których udzielana będzie ochrona ubezpieczeniowa. Wyjątek od tej zasady dopuszczalny będzie w przypadku zmian kodeksu cywilnego i ustawy z dnia 22.05.2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczeń Komunikacyjnych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 392), w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyć będą postanowień umów ubezpieczenia wskazanych w SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, w szczególności zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego.
3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1 i 2 powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Z uwzględnieniem zapisu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki tych zmian zostały określone we wzorze umowy - załącznikach Nr 7, Nr 7a i Nr 7b do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ugkrzywcza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzywcza, 37-755 Krzywcza 36..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Krzywcza, Biuro Obsługi Mieszkańca (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i osób Gminy Krzywcza wraz z jednostkami organizacyjnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:
    1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
    2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
    3) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia,
    4) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
    5) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
    6) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 20

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Krzywcza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:
    1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych,
    2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO,
    3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
    4) ubezpieczenie Assistance,
    5) ubezpieczenie Zielona Karta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 10

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Krzywcza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 5.

Wójt Gminy

(-) Wacław Pawłowski

 

Data składania ofert:
2015-06-30 11:00:00
powrót
Przetarg został rozstrzygnięty (archiwum)
Podmiot publikującyUrząd Gminy Krzywcza
WytworzyłWielgosz Beata 2015-06-22 08:00:00
PublikującyMieczysław Klimko 2015-06-22 12:21:59
Modyfikował(a) Mieczysław Klimko 2015-06-25 10:23:51
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. SIWZ 447.25 KbPlik pdf
2. Załącznik Nr 1 do SIWZ 253.30 KbPlik pdf
3. Załącznik Nr 1A do SIWZ 498.62 KbPlik pdf
4. Załącznik Nr 1B do SIWZ 345.74 KbPlik pdf
5. Załącznik Nr 1C do SIWZ 365.78 KbPlik pdf
6. Załącznik Nr 2 doSIWZ 313.00 KbPlik doc
7. Załącznik Nr 3 do SIWZ 209.50 KbPlik doc
8. Załącznik Nr 3A do SIWZ 195.00 KbPlik doc
9. Załącznik Nr 4 do SIWZ 208.50 KbPlik doc
10. Załącznik Nr 5 do SIWZ 345.19 KbPlik pdf
11. Załącznik Nr 6 do SIWZ 314.75 KbPlik pdf
12. Załącznik Nr 7 do SIWZ 345.06 KbPlik pdf
13. Załącznik Nr 8 do SIWZ 168.64 KbPlik pdf
14. Załącznik Nr 9 do SIWZ 212.98 KbPlik pdf
15. Załącznik nr 10 do SIWZ 186.95 KbPlik pdf
16. Korekta Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy 313.00 KbPlik doc
17. Wyjaśnienia treści SIWZ z dnia 25.06.2015 223.00 KbPlik doc

Urząd Gminy KrzywczaKrzywcza 36, 37-755 Krzywcza tel. 16 671 14 86 email: sekretariat@krzywcza.pl
Wygenerowano: 27 kwietnia 2024r. 04:01:42
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.