Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu z nieruchomości na terenie Gminy Krzywcza
„Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu z nieruchomości na terenie Gminy Krzywcza”
Zadanie otrzymało dofinansowane w formie dotacji zgodnie z umową Nr 293/2013/OZ/P/DA z dnia 27.09.2013 r.
Zawartej pomiędzy Gminą Krzywcza a Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Całkowity koszt zrealizowanego zadania wyniósł: 11.831,52 zł, w tym koszty kwalifikowane 11.781,28 zł, które zostały sfinansowane z następujących źródeł:
- środki Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w formie dotacji: - 5.890,64 zł,
- środki Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w formie dotacji: - 4.123,45 zł,
- środki własne - 1.817,43 zł.
Środki własne niekwalifikowane - 50,24 zł
Kwota dotacji na dofinansowanie zadania z zakresu demontażu, zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest z nieruchomości w miejscowościach: Krzywcza, Reczpol, Babice, Wola Krzywiecka, Chyrzyna obejmowała środki z NFOŚiGW i WFOŚiGW stanowiące odpowiednio 50% i 35% kosztów kwalifikowanych zadania.
Wielkość demontażu ze zbiórką wyniosła 15,72 Mg
Wielkość zbiórki wyniosła: 8,44 Mg
Ogółem 24,16 Mg odpadów zawierających azbest zostało przekazanych na składowisko odpadów Dobrów 8, 28-142 Tuczępy.
Wykonawcą zadania była firma: „Środowisko i Innowacje Sp z o.o. Dobrów 8, 28-142 Tuczępy.
Rejestr zmian
Modyfikował/a: Admin
Data: 2014-03-06 09:51:41