Włącz kontrast
Urząd Gminy Krzywcza
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Zawiadomienie o zwołaniu X sesji zwyczajnej Rady Gminy Krzywcza

RADA GMINY KRZYWCZA

Krzywcza, 14 lipca 2011 r.

OA.0002.7.2011

ZAWIADOMIENIE

           Uprzejmie informuję, że w dniu 28 lipca (czwartek) 2011 r. o godz. 10:00 w Świetlicy Wiejskiej w Krzywczy odbędzie się X zwyczajna sesja Rady Gminy Krzywcza.

Porządek obrad obejmuje:

1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad,

2. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji,

3. Przedstawienie Protokołu z posiedzenia Komisji ds. Gospodarki Komunalnej,
    Oświaty, Zdrowia, Spraw Socjalnych, Kultury oraz Prawa i Porządku
    Publicznego Rady Gminy Krzywcza Rady Gminy Krzywcza na temat
    podsumowania pracy placówek oświatowych oraz ocena działalności Gminnej
    Biblioteki Publicznej w Krzywczy.

4. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:

  • zmieniająca uchwałę własną w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Krzywcza do zaciągania zobowiązań w zakresie podejmowania inwestycji o wartości przekraczającej granicę ustaloną w budżecie na 2011 r.,
  • nadania Statutu Gminnej Bibliotece Publicznej w Krzywczy, - przyjęcia nieruchomości (cerkwi w Krzywczy),

5. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym,

6. Interpelacje i zapytania radnych,

7. Wolne wnioski i informacje,

8. Zakończenie obrad.

 

Przewodniczący Rady

(-) dr Piotr Pękalski

powrot
Podmiot publikującyUrząd Gminy Krzywcza
WytworzyłMieczysław Klimko - Inspektor2011-07-14
Publikujący -
Urząd Gminy KrzywczaKrzywcza 36, 37-755 Krzywcza tel. 16 671 14 86 email: sekretariat@krzywcza.pl
Wygenerowano: 22 listopada 2024r. 01:33:31
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.