Jesteś tutaj:
OGŁOSZENIE KONKURSU OFERT
OGŁOSZENIE KONKURSU OFERT
Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zdrowiu publicznym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1608), art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 165, z późn. zm.) oraz § 8 Uchwały Nr XLVI/311/2022 Rady Gminy Krzywcza z dnia 17 listopada 2022 r. w sprawie „Programu współpracy Gminy Krzywcza z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2023” Wójt Gminy Krzywcza ogłasza konkurs ofert na realizację w 2023 roku – niżej wymienionych zadań publicznych realizowanych przy w wykonaniu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii uchwalonego na rok 2023:
-
Zadania będące przedmiotem konkursu ofert:
Zadanie Nr 1 – „Realizacja Programu Profilaktycznego 2023 w Niepublicznej Szkole Podstawowej w Ruszelczycach”,
Zadanie Nr 2 – „Realizacja Programu Profilaktycznego 2023 w Publicznej Szkole Podstawowej w Reczpolu”,
Zadanie Nr 3 – „Realizacja Programu Profilaktycznego 2023 w Szkole Podstawowej im. Sybiraków w Bachowie”,
Zadanie Nr 4 – „Realizacja Programu Sportowo-Profilaktycznego 2023 na terenie Gminy Krzywcza”. -
Wysokość środków przeznaczonych na realizację ww. zadań:
Zadanie Nr 1 – do kwoty 800,00 zł,
Zadanie Nr 2 – do kwoty 1 530,00 zł,
Zadanie Nr 3 – do kwoty 1000,00 zł,
Zadanie Nr 4 – do kwoty 4 460,00 zł. -
Termin i warunki realizacji zadań:
Zadanie Nr 1 ma być realizowane od 01 kwietnia 2023 r. do 30 listopada 2023 r. Realizacja ma nastąpić w Niepublicznej Szkole Podstawowej w Ruszelczycach.
Zadanie Nr 2 ma być realizowane od 01 kwietnia 2023 r. do 30 listopada 2023 r. Realizacja ma nastąpić w Szkole Podstawowej w Reczpolu.
Zadanie Nr 3 ma być realizowane od 01 kwietnia 2023 r. do 30 listopada 2023 r. Realizacja ma nastąpić w Szkole Podstawowej im. Sybiraków w Bachowie.
Zadanie Nr 4 ma być realizowane od 01 kwietnia 2023 r. do 30 listopada 2023 r. Realizacja ma nastąpić na terenie Gminy Krzywcza. -
Kryteria oceny ofert
Kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru ofert wraz z punktacją, (max 100 p. za wszystkie):
- Zgodność merytoryczna złożonej oferty z ogłoszonym zadaniem (od 1 do 10 punktów),
- Sposób realizacji zadania (pomysłowość, metody) (od 1 do 10 punktów),
- Adekwatność kosztów zadania w odniesieniu do zakresu rzeczowego realizowanego zadania (od 1 do 20 punktów),
- Proponowany udział środków finansowych własnych na realizację zadania publicznego (od 1 do 10 punktów),
- Osiągalność i realność celów (od 1 do 10 punktów),
- Rzetelność i poprawność rozliczenia dotychczas otrzymanych środków z budżetu gminy na realizację zadań publicznych (od 1 do 10 punktów),
- Zasoby kadrowe i rzeczowe niezbędne do realizacji zadania (od 1 do 10 punktów),
- Doświadczenie oferenta przy realizacji podobnych zadań (od 1 do 10 punktów),
- Liczebność i charakterystyka grup odbiorców (od 1 do 10 punktów).
Za ofertę zaopiniowana pozytywnie uważa się każdą, która średnio uzyska powyżej 70% możliwych do uzyskania punktów. Propozycję otrzymania środków uzyskają organizację, których oferty według kolejności zdobyły najwyższą liczbę punktów, co oznacza, że nie wszystkie oferty zaopiniowane pozytywnie muszą uzyskać środki finansowe z budżetu Gminy Krzywcza.
-
Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać na załączonym wzorze oferty w Urzędzie Gminy w Krzywczy, 37-755 Krzywcza 36 w terminie od 14 marca do 24 marca 2023 r. do godz. 15:00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. - Termin rozstrzygnięcia wyboru ofert oraz termin i sposób ogłoszenia wyników konkursu ofert
- Wybór oferty na wykonanie zadań określonych numerami od 1 do 4 dokonany zostanie w terminie do 29 marca 2023 r., a wynik wyboru ogłoszony zostanie w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy w Krzywczy oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Krzywczy.
- Jeżeli poszczególne oferty zawierać będą braki formalne, które to braki dadzą się usunąć, organizator konkursu wezwie oferenta do niezwłocznego usunięcia tych braków pod rygorem odrzucenia oferty – w takim przypadku zastosowanie może mieć pkt 10 ogłoszenia.
- Decyzje o wyborze ofert i udzieleniu środków (po konsultacji z Gminną Komisja Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Krzywczy) podejmuje w Wójt Gminy Krzywcza
-
Sposób odwołania się od rozstrzygnięcia konkursu ofert
Od wyników konkursu można się odwołać do Wójta Gminy w terminie 7 dni od ogłoszenia o którym mowa w pkt 6. Wójt w wyniku rozpatrzenia odwołania może:
- powierzyć realizację zadania,
- zaproponować zmiany w ofercie i kosztorysie po zaakceptowaniu których przez oferenta powierzy mu realizacje zadania,
- podtrzymać swoją decyzję o nie powierzeniu zadania oferentowi.
-
Poziom i sposób obliczania minimalnego współfinansowania zadania przez podmiot ogłaszający konkurs
Przy powierzeniu zadania nie wymagany jest finansowy wkład własny. - Wykaz dokumentów, które należy dołączyć do oferty:
- aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub inne dokumenty informujące o statusie prawnym podmiotu składającego ofertę i umocowanie osób go reprezentujących,
- oświadczenie potwierdzające, że w stosunku do podmiotu składającego ofertę nie stwierdzono niezgodnego z przeznaczeniem wykorzystania środków publicznych,
- oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentowania podmiotu składającego ofertę o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi oraz niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że podmiot składający ofertę jest jedynym posiadaczem rachunku, na który zostaną przekazane środki i zobowiązuje się go utrzymywać do chwili zaakceptowania rozliczenia tych środków pod względem finansowym i rzeczowym,
- oświadczenie osoby upoważnionej do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wskazujące, że kwota środków przeznaczona zostanie na realizacje zadania zgodnie z ofertą i że w tym zakresie zadanie nie będzie finansowane z innych źródeł.
Składający oświadczenia jest obowiązany do zawarcia w nich klauzuli następującej treści:
„Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań – podstawa art. 17 ust 4 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zdrowiu publicznym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1608)
-
Informacja o możliwości odwołania konkursu ofert przed upływem terminu na złożenie ofert oraz możliwości przedłużenia terminu złożenia ofert i terminu rozstrzygnięcia konkursu ofert
Wójt Gminy Krzywa zastrzega sobie prawo odwołania konkursu przed upływem terminu na złożenie ofert oraz możliwości przedłużenia terminu złożenia ofert i terminu rozstrzygnięcia konkursu ofert. -
Sposób złożenia oferty i dokumentów, o których mowa w pkt 9
Ofertę (wraz z załącznikami) należy składać w zamkniętej, opisanej kopercie (nazwa i adres podmiotu składającego ofertę) z dopiskiem „Konkurs ofert – zdrowie publiczne 2023”, wraz z oznaczeniem numeru zadania (określonym w punkcie 1), na druku stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia. -
Sposób i terminy przekazania środków na rzecz realizatorów zadań
Środki przyznane w ramach konkursu zostaną przekazane w równych ratach miesięcznych – pierwsza rata w ciągu 7 dni od zawarcia umowy. (Alternatywnie: całość środków zostanie przekazana wybranym oferentom w ciągu 7 dni od podpisania umowy) -
Klauzula informacyjna
Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Klauzula informacyjna
- zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem danych osobowych jest Gmina Krzywcza z siedzibą w Krzywczy 36, 37-755 Krzywcza, tel.: +48 16 671-14-86, fax: 16 733 22 02, e-mail: sekretariat@krzywcza.pl
- dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z ogłoszeniem konkursu ofert na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 o zdrowiu publicznym (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1492, z późn. zm.) w ramach ogłoszenia ofert na realizację w 2022 roku – zadań publicznych realizowanych przy wykonaniu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych Oraz Innych Uzależnień uchwalonego na rok 2022.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
-
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
-
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.